LosServ2

Forum gry LosServ2 opartej na Tibii. Dzieki której poczujesz sie jak w prawdziwym świećie Naruto!!!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-07-15 19:35:51

 Chigo

Administrator

8387866
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2009-06-14
Posty: 1110
Punktów :   -1 

Regulamin

1. Konto

    * Założenie konta na naszym forum jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu.
      Brak jego znajomości nikogo nie zwalnia z obowiązku jego stosowania.
    * Rejestracja na forum jest bezpłatna.
    * Każdego użytkownika obowiązuje zapoznanie się z tym regulaminem.
    * Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto, jeśli otrzymałeś(aś) bana to oznacza, że nie chcemy Cię w naszej społeczności.


      2. Tematy i posty
    * Na forum panuje wolność słowa, każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.
    * Zanim założysz temat, najpierw użyj opcji szukaj czy takowy już nie istnieje.
    * Każdy temat powinien zostać napisany w odpowiednim dziale w zależności od tematyki.
    * Konkretnie nadajemy tytuły przy zakładaniu wątku.
    * Jeśli takowy istnieje, najpierw zapoznajemy się z zasadami zakładania nowego wątku zamieszczonego w danym dziale.
    * Zakładając nowy temat dokładnie precyzuj swój problem.
    * Nie piszemy dwóch postów na raz [double post], jeżeli chcesz coś dodać/zmienić użyj opcji edytuj.
    * Tematy w których nikt nie wypowiadał się co najmniej od miesiąca czasu, uważane są za stare. Celowe ich odświeżanie (np. nabijaniem postu) jest zabronione. Wyjątkiem jest rzetelna wypowiedź wnosząca coś nowego i istotnego do tematu.
    * Nie wolno używać wulgaryzmów w swoich komentarzach.
    * Nie zamieszczamy linków do innych serwerów, serwisów w celu reklamy.
    * Zakaz zamieszczania na forum jakichkolwiek treści mających na celu reklamę innego serwera Tibii lub zachęcanie do gry na tym serwerze. (Filmy, Screeny itp.)
    * Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek treści związanych z botami czy też innych programów wspomagających grę.
    * Starać się pisać poprawnie, czytelnie i zwięźle na temat.
    * Nie nadużywamy ilości emotkinów w poście.
    * Wszelkie sprawy osobiste wyjaśniamy sobie poprzez prywatne wiadomości, a nie w temacie.
    * Post w całości ma być napisany domyślną czcionką i kolorem. Pogrubienie, kursywę, podkreślenie oraz inny kolor używać można tylko w celu wyróżnienia czegoś konkretnego.
    * Zabrania się pisania w kolorze czerwonym. Kolor ten przeznaczony jest dla Administratorów oraz Moderatorów.
    * Zabrania się pisania WYŁĄCZNIE WIELKIMI LITERAMI.
    * Posty nie wnoszące nic do dyskusji(typu Dzięki, Thx, Spoko) będą usuwane przez moderatorów.
    * Zabrania się pisania „FrEaK’iEm” (czyli pisania zamiennie dużych i małych liter).
    * Zabrania się pisania „l33t’em” (zamienianiem liter liczbami i innymi podobnymi znakami).
    * Zabrania się pisania celowo rażących błędów, aby uzyskać efekt tzw. "pokemoniastego pisma". Sytuację ocenia moderator.
    * Zabrania się stosowania wielkich liter w wyrazach nie zaczynających zdania lub nie będących nazwami własnymi.
    * Na Forum nie wolno zamieszczać żadnych treści związanych z warezami, serialami, erotyką.
    * Zakazane jest powtarzanie czyjejś wypowiedzi. Jeżeli ktoś coś napisał, a Ty chcesz napisać to samo, nic nie dodając od siebie i nie wnosząc do tematu, wstrzymaj się i lepiej nic nie pisz.
    * Zakazane jest rozgłaszanie treści rasistowskich, faszystowskich czy innych przeciwko ludziom innej rasy/religii.
    * Zabrania się proszenia o punkty reputacji.



      3. Avatary i podpisy
    * Avatar nie powinien zawierać treści pornograficznych.
    * Podpis nie powinien być zbyt duży/długi. Moderator osądzi, czy łamie regulamin.
    * Zabrania się zamieszczać obraźliwych treści w podpisie/avatarze.
    * Za każde obraźliwe słowo, które znajdzie się w podpisie, użytkownik zostaje ukarany warnem. (Nawet, jeżeli jest ono z cenzurą)
    * Zabrania się zamieszczania w podpisie linków, ref-linków w celu reklamy!
    * Na prośbę Administratora/Moderatora Użytkownik ma obowiązek zmienić/usunąc podpis/avatar w przeciągu 24 godzin (wyjątkek stanowi sytuacja, w której dany Użytkownik nie loguje się przez dłuższy okres czasu.
    * Zakaz umieszczania w podpisie próśb o dodawanie punktów reputacji.




      4. Moderacja i Administracja
    * Administratorzy i Moderatorzy mają prawo usuwać posty łamiące regulamin, edytować posty, zmieniać itp. bez wiedzy i zgody autora.
    * Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do "zbanowania" osób, które nagminnie łamią regulamin.
    * Administratorzy i Moderatorzy mają zawsze rację nawet wtedy kiedy wydaję się, że tak nie jest =P
    * Administracja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników.
    * Administratorzy nie zajmują się wyłączaniem reputacji, resetowaniem licznika postów, itp. Użytkownik nie ma prawa prosić o wykonanie wymienionych wyżej czynności na jego koncie, bądź na koncie innej osoby.



      5. Konsekwencje
    * Za złamanie Regulaminu użytkownik dostaje ostrzeżenie [warna], bana lub kasacje konta [delete]


http://iv.pl/images/58862072486808245778.png
http://iv.pl/images/96130966893253806389.jpg
http://iv.pl/images/81670669012551902136.png
http://iv.pl/images/42088611430051824616.png
http://iv.pl/images/78194989169497764342.png
http://iv.pl/images/16491634813477038997.jpeg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pirzdaustra.pun.pl www.metin2privv.pun.pl www.phw.pun.pl www.mozepiwko.pun.pl www.mojeosiedle.pun.pl